ELMA energia w swojej działalności od momentu projektowania wyrobu poprzez jego produkcję i serwis utrzymuje określone wymogi jakościowe. Za podstawowe kryterium jakości przyjmujemy zadowolenie Klienta z naszych wyrobów i usług. Kluczem do jego osiągnięcia są dla nas:
- Zapewnienie wymaganej terminowości dostaw
- Redukcja ilości reklamacji
- Skuteczna komunikacja wewnątrz organizacji
Aby coraz pełniej odpowiadać na rosnące wymagania Klientów podejmujemy zobowiązanie do ciągłego usprawniania naszych procesów, systemu jakości, a także stosowanych technologii i kompetencji.
Istotnym narzędziem w procesie ciągłego doskonalenia są wyznaczane i realizowane cele jakości, ustanawiane przez Prezesa.
System Zarządzania Jakości w naszej firmie jest wdrożony na wszystkich szczeblach organizacji, więc wszyscy pracownicy są zobowiązani do zachowania odpowiedniego poziomu jakości w swojej pracy począwszy od pierwszego kontaktu z Klientem aż po końcową obsługę Użytkownika.